Sehrbnon122 bhrey gayet iyi canım hayırlı olsun hamilesin ama. 2 gün sonra tekrar bi baktı 2 kat artmış mı diye cabım
15ysr11 bhrey Gayet iyi 1 gün ara verip tekrarla kan testini hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
EddaBilkil bhrey sağlıkla gelsin 2 g0n sonra tekrar yaptır. Ben 2 gün gecikti 497 çıktı 2 gün sonra 1040 çıktı
bhrey korkuyorum subat ayında kımyasal gecırmıstım ama regliden 1 gün önce 13,45 değerle öğrenmiştim . Perşembe günü tekrar yaptırıcam
bhrey 2_kezannelik reglime bir gün kala gebelik testı yaptım çift cizgi cıktı bekledim biraz yanı. bugün işte gecikmenin 2. günü .