Esraara benimde hamileligimin başından beri plesentada kanamalarım hep oldu. Doktorum hareketlerine dikkat et, dinlen, agir bisey yapma dedi. Progestan kullandım. Hic bi şekilde kanamalar geçmedi. Suan 37 haftalık hamileyim. Kanamalar bebeğin gelişimine zarar vermedi cok şükür. Kanamalar hala var, ne artma oldu ne de azalma oldu. Doktorum benim plesentanin yapısının boyle olduğunu söyledi. Cok şükür ben riskli bi durum yaşamadım. En başında korktum ama bebegin kilo alımında, gelişiminde bi sorun yaşamadık.