Selamün aleyküm guzel anneler 3.cocugumda sukur yazmak banada nasip oldu diger ikisindede yazmak cok istedim ama olmadi malesef cunku cok zor firsat bulunuyomus😁 neyse hikayemize gecelim bu arada oglusum 28 gunluk dogumum 12 temmuz Sali gunu oldu en son randevum cuma gunuydu ve ben o randevuya gidecegimi hic dusunmuyodum o zamana dogururum diyodum 3.gebeligim zor geciyodu cunku erkekti ondanmi bilmiyorum ama diger ikisi kiz ve cok kolay gecmisti neyse ve randevuya gidince doktorum da sasirdi bende beklemiyodum diye ve o gun 40+2 haftaliktik doktorum pazartesi gel nst yapalim dedi ondan sonrada artik ben dayanamiyorum diyosan sanci ile yapalim dedi yoksa 3 4gun bekleyebiliriz en fazla dedi ve benim zaten 5 ayliktan beri duzensiz sancilarim vardi neyse pazaretside geldik gittik o zamanki ebeydi oda gunun yarin doluyo dedi 12 temmuz sali yani yarin tekrar gel nst yapalim dedi tamam dedi ertesi gun geldim saat 3de yaptik bu kez yarim saatte 1 kere cikti sancim ebe sordu bana napmak istiyosun diye bende artik bitirmzk oglusuma kavusmak istiyorum dedim🤗sonra bana bekleme salonunda 1 saat bekle dedi dogum salonlarinda yer yok dedi acilirsa alalaim dedi 5 dk bekledim beklemedim geri geldi ebe yarin sabaha randevu vermis tamam dedik sonra ciktik hastaneden esimlz tam arabaya biniyoruz ebe tekrar aradi gelin yer acildi diye nasipya olucak illa gittik dogum salonuna hazirlandim ben iste saat yakalasik 5di dogum olana kadar burda kalicaksin felan dedi ebem bu baska ebeydi 5 den 6ya kadr damar acici serum taktilar 6da sanciya basladilar hafif hafif ve ilk kez yapiyodum diger iki dogumum normal olmustu 1 saat kadar sonra hissetmeye basladim ama can yakici degildi her bi saatte yukselteceklerdi ebem gitmisti vz unutmustu ama bunun cabasina esim dusmustu😅ikide bir hani nerdeler yukselteceklerdk yaa sanane diyorum sana noluyo😅neyse siddeyli sancilari 9a dogru hissetmeye basladim ve baya canim yaniyodu bilmiyorum gebelikten diyemem ama korona gecirmistim ondanmi bilmiyorum ben cok hassaslastim en ufak seyden canim acir oldu kan aldirmadan bile oysa seven ben 9 bucuk 10a dogru dayanamaz oldum esime cok sinirlendim bu arada tabi dogumdan sonra bana diyo cok kizdin diye 😂neyse ebem geldi bi ara nasil gidiyo diye suan iyiyim dedim cok fena degilim alttan bakmak istedi 4 cmdi acilma kendi acilmam 2 cmdi geldigimde ve o alttan baktiktan sonra daha bi canim acidi ve ebe bana odadan cikmadan peridural istermisin dedi suan istemiyorum yok dedim ve onun gitmesiyle odadan benim dayanma gucum dustu geri cagirdim ve peridural istedim onuda ilk kez yaptim korkuyodum cunku periduralden bilmiyorum neden😅🤦♀️tamam anestezi ekibine haber vereyim gelsin dedi ben bekliyorum sancim cogaldi tabi 10 dkya gelecek dedi anammm ben her sanci girdiginde nasil kiziyorum ama nerden geliyolar yaa ne 10 dk felan 😂😂neyse geldiler sonra yapildi peridural 10 dkya ise yarar dedi doktor oyle demesinede kizdim😂😂ne 10 dksi ya diye o sira periduralim yapildiktan Hemen sonra anestezk doktoru odada iken oramdan bisi yittirir gibi oldu bisi cikiyodu esime bisi geliyo dedim ve Hemen herkezin gelmesi bir oldu ebe bakti hemen suyun dedi balon gibi biseydi ve saat yakasik 10du sanirim ve peridural ise yaramamisti o sira daha azicik zaman sonra ise yaradi ben peridurali 4 cm aciklik var diye yaptirdim daha cok diye ama bi anda hersey degisti😍neyse bu kez ebe ikinman gelince vzr gucunle ikin dedi bebek guzel ilerliyo hissediyomusun dedi hayir dedim periduralden dedi ve neyse mutlu sona gelelim uzun oldu hakkinizi helal edin❤️saat 22:31de ben yakisikli oglusuma kavustum🥰😍ve suan kendileri uyandi agliyo😁annisler hepinize guzel saglikli hayirli dogumlar diliyorum Rabbim yardimciniz olsun ve anne olmak isteyen o guzel gorevi layiki ile yerine getirecek herkezede Rabbim bu duyguyu tattirsin bi insan bi baskasi icin kendi canindan vazgececekse o tek kiside yavrusudur🥰cunku yavru baska bisey yaaa❤️suan 2 cadi kiz 1 tanede yakisikli ile ugrasiyorum veee cok zorrrrr o cadilar beni bitiriyooooooooo😂🤦♀️neyse budaaa gecerrrrr😁🥰❤️Allaha emanet olun canlar🙋♀️