Başlarda güzel bir hamilelik geçirdim hep kolaydı mide bulantisi hariç oda sadece sabahları olduğu için çokta sarsmiyodu bu zamana kadar çok güzel geldim ağrısız sizisiz ama 33. Haftadan sonra agrilarr çok kötü şuan 35 haftadayim dayanamıyorum artık bel ağrısı karın bacak yatamıyorum uyuyamiyorummm ne zaman geliceksin kızımmm doğurmak istiyorumnm bu ağrılar çok kötü sizler ne durumdasınız