Mrsskaraca Arkadaşlar merhaba gece sancılar içinde uyandim, uyumadan önce soda icmistjk sancimin sebebini gaz sancisi diye düşünüyorum yasayan var mi
050218Ybmety Mrsskaraca gazdan dolayı koşa koşa doktora gittigimi bilirim 31 haftaligim hayla devam ediyor 😅
sadett 11haftalıgım aynı sıkıntıyı yaşıyorum . Gaz yapacak şeyler yemıyorum günlük yürüyüş yapmaya çalışıyorum . Sıcak havluya oturmak cok rahatlatıyor
050218Ybmety Mrsskaraca evet sancı oluyor dönemiyorum bile o derece ama bebeğe bi zararı olcagın düşünmuyorum ne zaman oyle olsam benim kızın keyfi yerinde oluyordu ultrasonda görüyordum bol bol yürüş önerdi doktorum benim sodayı fazla kaçırmayın asitli şeylerden uzak durun
Busratmn Bol su için arkadaşlar bende çok acı çektim bide başta korktum sebebini anlayamadığım için artık rahatım gaz sancısı olduğunu biliyorum bolca su içip egzersiz yapıyorum