Nasipse 6 gün sonra 2. Doğumum olucak sezeryan ilk doğumda anestezi verildikten sonra sürekli midem bulandı öğürüp durdum afedersiniz cıkaramadım ama sürekli öğürdüm evladımı gösterdiler ama kendi derdimden öpüp koklayamadım bile basımdaki hemsireye sölediğimde ise örtü koydu yanıma cıkarmak istersen cıkarabilirsin demişti ama iğne filan yapmadılar burda okuyorum iğne yaptılar diyolar ilk doğuma giderken midem cok bulanıyor diye kraker atmıştım ağzıma bir kactane acsba ondamı oldu bilgisi olan varsa yazabilirmi şimdi yine aynı şeyi yaşamak istemiyorum yoksa herkestemi oluyor sezeryan doğumda mide bulantısı öğürme?