Kızlar ilk gebeliğim, sürekli Kötü bir şey olacakmış gibi korkuyorum. Bebeğimde bir sıkıntı çıkacakmış gibi kendi kendimi strese sokuyorum. Bu durumla nasıl başa çıkabilirim bilmiyorum artık. Fetal dna testi de yaptırdık risk çıkmadı fakat sürekli aklıma ya test yanıldıysa diye geliyor delirtiyorum kendi kendimi bıktım artık bu durumdan. Eşimin ablasının engelli çocuğu var ultrasonda da çıkmadı falan diyerek o da korkuttu beni yani bilmiyorum çok yoruldum artık bunu düşünmekten