Geçmiş olsun. Bende kronik hipertansiyon varmış ve daha 13. haftamdayken 17/10 tansiyon ile öğrendim. Hemen alfamet ve coraspin başlatıldı. Şimdi 31+5 oldum. Her gün defalarca tansiyon ölçüyorum, bu çok önemli, tansiyon aletiniz yoksa hemen edinin bir tane. Tuz alımınızı kısıtlayın, olabildiğince tuzsuz yemeye çalışın. Stresten uzak durun ve düzenli idrar tahlillerinizi yaptırın proteini izlemek için.
Ayrıca acilen iyi bir kardiyoloji uzmanına görünün. Bana dün tansiyon holteri takıldı, alfamet yanına ikinci bir ilaç ekleyebilirler daha da düzenli tutmak için tansiyonu. Korkmayın, doktor kontrolünde düzenleyebiliyorlar.