Zeyfat17 Haftada olanlar nasıl gidiyor ?var mı o haftada doğum yapan ,ben bekliyorum gece gündüz oğlum gelsin diye 🧿 bugün nst var gece uykular bitti bir yerden bir yere dönemiyorım artık ,baskı var aşağıya doğru …
mrs_atalay Zeyfat17 aynı durumdayım 38+4. Bi an önce kavuşmak istiyorum kızıma kokusunu içime çekmek istiyorum 🥰
melikeyimmmmm 39+1 olduk bir kaç gün önce nişanım geldi ama açılmam ve sancım yok bebişin geleceğide yok sanırım 😂