Biricikoglumm68 cgnduru progestan başladı enfeksiyon varmış antibiyotik verdi inşallah gelmez daha canım ya daha çok küçük 😕
cgnduru Biricikoglumm68 bendede enfeksiyon var maalesef geciremedim hiçbir şekilde ama şuana kadar şükür bir şey olmadı erken doğuma sebep olabiliyormus en azından 2 hafta daha dursun benimkide 37 38 de gelebilir ❤😞