Merhaba hanımlar ben hamilelikten önce lazere gidiyordum yüzüm için ama hamile kalınca birakt agdayla devam ettim ama şuan doğuma 20 gün kaldı yaptırmak istiyorum doğum sonrasında 40imiz çıkana kadar idare etsin diye uzmanlar bikini bölgesi hariç yapılabileceğini söylüyor sakıncası olmazmış sizce ne yapmalıyım yaptıran varmı hamilelik doneminde