Naz1905 malesef bende normalde yiyemiyorum kaşar ama çorba fokurdayinca içine atiyorum tarhananin cappybiber corbasının, domates corbasinin falan 😅 suan aklıma koydu kalktım annem yat ben dediğin gbi yaparım dedi 😅 bence basliga yemek falan diye belirtsin arkadas şimdi bende vardı yapioz belki evinde olmayan varsa canı cekmesinn❤