40+5 açılmam yoktu bugün kontrolüm vardı gittim ve açılmamın 1 cm kadar olduğunu söyledi doktor daha süre var dedi eve geldim uyurken suyum patladı direk su boşalması gibi kanlı bir şekilde hiç bir şekilde korkmadım yengemi çağırdım ve suyumun geldiğini söyledi fakat ağrım yoktu suyum geldiğinde sadece gündüz rengl ağrısı gibi ağrı çektim suyum geldi hepsi boşaldı sandım ve hala devam ediyor ama açılmam olmadığı için ve sancılarım olmadığı için doğuma almıyorlar oğlumla kavuşacağız rabbimin izniyle ama nooolurrrr bol bol dua edin lütfen 🥺