Miniğime kavuştum 👶🏻
08/08 itibari ile planlı sezaryen oldum. 39. Haftayı doldurdum ve bebeğim makat gelişliydi dönmedi, kardiyolojik açıdan da çarpıntı ve nabız yüksekliğiö olması sebebiyle normal doğum olması ve ıkınmam riskliydi.. herşeyimiz hazırdı zaten sabah hastanede girişimiz yapıldı 1 saat sonra doktor geldi görüştük, daha sonra personel gelip aldı ve doğum haneye girdim çok duygusal bi an, insan ağlıyor ama sebebi nedir belli değil 😅 önce ameliyat masasına oturmam söylendi hafif eğildim belimden iğne yapıldı, hiç acı hissetmedim 2 dkka içinde tümüyle belden aşağısı uyuştu, ameliyatım başlamıştı parmak izlerini dokunuşlarını göbeğimin ileri geri gitmesini hissediyordum fakat acı yoktu. 10-15 dakika içinde bebeğime kavuştum ameliyat sırasında ekip çok iyiydi başımda yönlendiren personel de öyle.. bebeğimin sesini duyduğum o an herşeye değerdi, yanıma verdiler ve sedyeyle odaya geldik. 2-3 saat hafif karın ağrım oldu onun dışında bişeyim yoktu, sonda takıldı idrar için sonra onu da çıkardılar, sıvı beslendim yürüyüş yaptım koridorda şuan ameliyatın üzerinden 18-19 saat geçti sadece karın ağrım var hafif o da hareket edince, miniğim kucağımda sağ salim kavuştuk sıkıntımız yok..rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu ♥️