Emilya_1996 Bu gün ovitrelle iğnemin 15. günü test yaptım negatif 😔 Oysaki ağrım var diye nasıl mutlu olmuştum.Göğüslerim karnımın altı ağrıyordu ilk hamileliğimdeki gibi aynı(kalbi durduğu için kürtaj olmuştum). Adetde olmadım ama daha,çok umutluydum çok
ikimelekannesi___ Emilya_1996 ya çaresizlik nedir o kadar iyi biliyorum ki bazen doktorlar da yetmiyor inan bana Allah’tan istemek lazım Allah dostlarından istemek lazım Gerçekten Allah dostu olanlardan
Emilya_1996 ikimelekannesi___ Belli etmiyorum ama yıprandım.insanların konuşmalarından,bilip bilmeden şunu yap bunu yap demelerinden.Sorup durmalarından çok yıprandım
ikimelekannesi___ Emilya_1996 olir tabi tatlım ya nasip işi bunlar ben artık biyolojik olan kısımlardan falan ümidi kestim inanmıyorum Allah verirse verir bir kaç örneğini yaşadık o yüzden sabır inanç lazım 20 yıl herşeyi deneyen tanıdık birisi vardı 20 yıl sonra ilk kez hamile kaldı doğurdu Allah’ın işi yani