Kızlar akşamdan beri belim ve karnımda ağrı var,biraz yoruldum gün içinde ondandır diye düşündüm dinlendim,duş aldım ama 6 saattir geçmedi,karnım da sertleşiyor,kasılmaları takip ettim düzenli gibi,ağrıdan uyuyamıyorum,küçük bir yerde yaşadığımız için şimdi gitsek doktor bulamayacağımızdan eşim sabahı bekleyelim dedi,ne yapmalıyım sizce??