Kevser18 Merhaba ilk gebeliğim ve erkek. 35 haftadayken nst de sancım çıkıyordu ama şimdi ne açılma ne sancı ne de doğum kanalında çocuk. Hurma yiyorum squat yapmaya çalışıyorum ve sürekli hareket halindeydim artık doğurmak istiyorum ne öneriyorsunuz?
Kevser18 acemianneee_31 duşu sürekli alıyorum ama yok hiç farketmiyor perine masajı denemedim ama oda son dönemlerde ortaya çıkmış bir şey