Şükür Rabbime bu gece 12,27 de meleğimi kucağıma aldım biraz zor bı doğum oldu başı assagi inmiyordu diye ama şükür ikimizinde gayretiyle doğumu başarıyla tamamladık doğumu mu başak şehir cam ve sakurada yaptım doktorlar hemşireler çok iyi anlayışlı ve sakin motive edici Ler