Benim şuan ikinci hamileligim ilkinde huzursuzdum bi gece sabaha kadar sanki cocuk aşağıya baskı yapıyordu sabaha kadar sürekli tuvalete kalktim baskıdan yürümekte zorlaniyordum sabah 5 te tekrar kalktıgımda birden sanki bisey patlamış gibi suyum boşaldı baya öylede doğuma gittik hiç sancim yoktu suni sancı verdiler hiç acilmamda olmamisti sonraki günün akşam 8 de çok zor doğum yaptım çok şükür ama oglum şimdi 3 buçuk yasinda rabbim her isteyene nasip eylesin hemde 10 yıl üstüne rabbim nasip etti bana şimdi ise 2. Mucizemi bekliyorum