Kızlar henüz 35+5 ken nişanım geldi doktor plesantadan geliyor mu diye kontrol etti ama nişan bu dedi açıklık 2 cm evde takıp ediyorum kendimi kanama vs bebek hareketsizliği olursa gideceğim bu durumu yaşayan var mı en fazla nişan gelince ne kadar durulur 2 cm açıklıkla 1 hafta daha gidebilir miyim?