Esercio
Sanirim nst ucretsiz yeni gelenler icin dogum fiyati degisti diye biliyorum eskiler icin sabit 3500 arkadasim oyle soylemisti
Esercio
Arkadasin teyzesi dogum yapti 36.haftalik 3 hafta olmustur dogali bebekler onlara oyle bilgi vermisler istersen ara bi sor aynen yeni sayilmazsin 😊
dygal
Eski yeni fark ediyor mu acaba ben de 16. Haftamdayım umarım ben de eski sayılırım çünkü yılbaşıdan sonra tekrar zam geliceğini söylemişlerdi 😔
mergin
Ben yeni sordum süsleme foto istemezseniz 3750 doğum ücreti. Nst ücreti 30 Tl dediler. 10 gün sürecinde tekrar giris ucretsizmis.