rain26 Cümlelerimin hiçbirinde yönlendirme olmayıp, aksine sürekli olarak “tercih ettim” şeklinde bitirmişim cümlelerimi ve de tercih meselesi olduğunu belirtmişim. Sanıyorum algılamada bir probleminiz var 😊. “Ben böyle tercih ettim, şundan dolayı..” diye yazdığım bir yorumda sizin yanlış algılarınız dolayısıyla başkalarının da yanlış anlamasını istemem. Evet çok araştırdım ve de doktorlara sordum. Ben türkiye’de yaşamıyorum, buradaki doktorum da aynı şekilde araştırmalarımı onayladı ve tedavisi olmadığını söyledi. Ki yok. Yani hiçbir şekilde yanlış bilgi vermedim ☺️. Sadece psikolojik olarak kendimi hazırlamam için iyi olabileceğini söylediler, ama bana kalırsa bebek karnımdayken bunu öğrenmek benim psikolojimi daha çok bozar ve bebeği karnımda sağlıklı taşıyamam. Ayrıca hangi cümlem “aldıranlar kötü” tarzında bir ima yaratıyor onu çıkartamadım? Ben aldırmayacağım için testleri yaptırmamayı tercih ettim demek aldıranlar kötü demek mi? Sizin algınız çok bozuk. Bence bu işlere yorum yapmadan önce ilk olarak algılarınızın değişmesi adına bir psikoloğa görünebilirsiniz, saygılar