Birde merak ettiğim bi konu daha var arkadaşlar. Bugün diyelim ki ovülasyon testi yaptık ve çift çizgi çıktı. Sonra o çizgi silikleşmeye başlayınca bu ne anlama geliyor ve silikleşmeye başlasa bile ilişkiye girersek hamilelik şansı var mıdır? Çift çizgi çıktıktan sonra silikleşme ne anlama gelir?