Neslihan1935 34+4 deyim geceleri ayak yanmasından uyuyamıyorum İzmir sıcağını da eklersek 😭Çözumu olan var mı acaba ?
Aysef27 Neslihan1935 degil ayak yanmasi butun vucudum ates gibi suan ne yapsamda uyusam diye dusunuyorum sicakdan kafayi yiycem bide nem orani suan o kadar yuksekki
minikkurabiyelerinannesi Neslihan1935 Gün içinde çorap giyince gece rahatlıyor biraz da olsa denedim ben bana pek etki etmedi ama etkisini görenler var.
MrvRmzn Neslihan1935 bende 34+4 deyim ve geceleri serin olmasına rağmen ayak yanması geçmiyor. Ama eşim yatmadan önce akşamları soğuk suyun içine tuz koyuyor. Bir süre ayaklarımı sokuyorum. Sonra da ayaklarım havada tutuyorum. Çok iyi geliyor deneyin derim