tugce_ctnky03 bebeğinizin bağırsakları tam gelişmemişken bir de yemeklerden verin sonra kabızlık gaz sorunu yaşayıp durursunuz.
Her şeyin bir zamanı var. Millete göre mi çocuk büyüteceksiniz. Ben 6 ay dolunca başladım. 1 ay tadım yaptım sadece. Şu an 16 ay bitti, dün kıymalı bezelye pilav yoğurt yedi.
Yemek seçme durumu sizin yemek yapma durumunuz ile aynıdır. Siz, nasılsa yer diye makarna pilav çorba yaparsanız çocuğun damak zevki oluşmaz. Çevremde örnekleri var. Hepsi de yemiyor diye böyle beslemiş şimdi acısını çekiyorlar.
Yemek seçmemesi için sizin 1 yaş öncesi her yemeği sebzeyi meyveyi taddırmanız lazım. Ve kesinlikle 3-4 ayda başlamayın. İleride pişman olursunuz.