Merhaba güzel anneler. 20+6′da bir gebeyim. Ama sanki karnım hiç büyümüyor gibi 😬 Özellikle geceleri çok şişiyor,geriliyor. Gaz birikiminin dolayı sanırım 🤷♀️ Bazende bir küçülüyor karnım “ha nereye gitti bu bebis” diyorum.. Eşimde “karnın hep aynı farkında misin” diyor haklı 🤣😬 Hafta hafta takip ettiğim bazı siteler “Artık karnınız dışarıdan anlaşılır şekilde büyümüştür,dolmuşlarda yer vermeye baslarlar” gibi yazılar var benim karnım öyle değil sanki 😬 Çevremden iç karnın geniştir gibi şeyler duyuyorum böyle bisey var mı🤷♀️ Hareketlerini de çok net hissetmiyorum. Bu haftalarda hareketlenmenin fazla olduğuda yazıyor heryerde ama ben hissedemiyorum galiba. Böyle olunca sürekli doktora gidesim geliyor acaba bir sıkıntı mı var diye. Çok şükür ki şuana kadar olumsuz bisey duymadık 🧿 Yada gün içinde hareketliyim,işimden de kaynaklı ayaktayım vsvs. Bunun bir etkisi var mı acaba ? Bu arada ilk gebeliğim.Siz benim haftamda neler yaşadınız,sizde durumlar nasıldı? Görüşlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim :)