Tugcesri gebeyseniz evde bir şey yapmayın bence. Ben gebe olduğumu bilmeden maydonoz kürü yapmıştım neyseki düşüğe sebep olmadı. Çok ağrım mide bulantım ve yanmam vardı. Doktor monurol şase ve başka bir antibiyotik daha verdi bol su içerek ilaçları kullanarak ancak atlatabildim.