Mor_papatya_ Aycan01 Ben uni baby’nin deterjanından,bebek yağına kadar bu markayı kullanıyorum memnun kaldım
4cocukannesi Aycan01 şampuan ve bebek yağını e bebek in babby me markasını sipariş verdim henüz yumuşatıcı leke çıkarıcı deterjan almadım
Ezgican- Aycan01 deterjan ve yumuşatıcıyı ebebek kendi markasını aldım, şampuan krem bübchen aldım ben 🙂
Aycan01 4cocukannesi bizde 26 haftalık olduk çoğu şeyimiz tamam bi bunlar eksik onları almayı düşünüyorum teşekkür 😊
Eylul10 https://ty.gl/lmt76l47s7 Deterjan olarak bunları aldım. Yıkadım kokusu çok güzel hiç ağır değil https://ty.gl/tc8txg9tso Şampuanda şimdilik bunu düşünüyorum tam karar vermedim 😊