Ben yaklaşık iki hafta önce kaşınmaya başladım on gün çok fenaydı kasinmaktan çıldırmak üzereydim yara oldu kasinmaktan tüm vücudum cildiyeye gittim krem ve hap verdi etmedi üç tane iğne verdi kullandım fayda etti hafifledi kaşıntım şimdi el iclerim ayak parmaklarım kaşınıyor bol bol ılık duş kasindikca soğuk su tuttum ve buz uyguladim