Merhaba bayanlar ya eşimle bi dönem hissettiklerim biraz garip olmaya başladı Allah. VAr şimdi her işime yardım ediyor hamilelikten önce de ederdi çünkü annesi hep çalışmış kendi isini hep kendi görmüş yani buna alışık ama ben benimle işten sonra gelsin otursun sohbet etsin benimle ilgilensin istiyorum hep yapıyorum da diyor telefonunu kırmak istiyorum bazen oyun yüzünden bide hep görümcem de bize geliyor aynı is yeri olayı falan tabimi gelsin ama hiç vakit geçiremiyoruz ama ben kendimi mutsuz hissediyorum böyle nasıl desem aksama Karasar gelmesini gözlüyorum yada ben mi aşırı duygusallastim sona yaklaştım diye bir de bir diğer konu hiç dokunmamamaya başladı cinsellik konusunda konuştukta bunu ben ödüm patlıyor canın acır diye diyor başka bir sebebi falan yok ama gelde içimdeki hislere anlat bunu biraz dertleşmek istedim sanırım