aslhansrc1 Hanımlarrrr öglen 12de hastaneye gidecegiz çok heyecanlıyım bana dua edermisiniz lütfen herşey yolunda gider inş 🙏
Bebekceylan Benimde sabah 8 bucuk taa cok heycanli ve mutluyum sezaryen olacagimm🤩 Allah bize kolay dogurmayi nasip etsinn insallah🤲🤍
Cennet-Kokulum Rabbim bir avazda kurtarsın sağ salim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻💕💕