48 gün oldu doğum yapalı sezaryen oldum. Ve dün ilişki yaşadık sanki iç kısımda birşeyler yırtıldı zor birlikte olduk önceden de kanama vardı ama hafifti yine var ama biraz arttı sanki çok korkuyorum acile gitsek bakar mı ya da var mı benim gibi olan. İÇ DİKİŞİM Mİ YIRTILDI ACABA doktor um gel demişti fırsat bulamadm gidemedim