08.08.2022 Miniş kızıma kavuştum çok zor hamilelik geçirdim Allah’a şükürler olsun kavuştum sabah 8 bucukta yatisim yapıldı ama doktorum geç geldi 11 bucuktu girdim ameliyata spinal oldum hiç acitmadi iğne hiç korkmayın damar yolum daha çok acıdı zaten yatırdılar beni başlamışlar ben baslamadilar sandım bir baktım kızımın ağlama sesi geliyor ben zaten göz yaşı sular seller başımdaki anestezi uzmanı göz yaşlarımi sildi çok duygusalsin dedi bana da dua et tamam mı dedi bebeği gösterdiler öptüm kokladım sonra beni diktiler odaya çıkarttılar sütüm hemen geldi 7 saat sonra birşeyler yedirip yürüttüler hiç de zorlanmadm gayet kolaydi gazimda çıktı kendim kalkıp tek yürüyorum sürekli en çok neyde zorlandin derseniz sezeryanda doğumda başlar başlamaz bende bir mide bulantısı oldu ogure ogure bir hal oldum çok kötü oldim ama kusamiyorsun anestezide tansiyonum düşüyormuş ondan bulaniyormus sürekli burundan nefes al ağzından ver dedi biraz öyle rahatladım ama bulantı beni çok zorladı gerçekten birde doğumdan çıkmaya yakın omuzlarıma bir ağrı girdi sanki 300 kilo taşıdım gibi ama doğumdan sonra geçti bol su içiyorum bir bardak da filtre kahve içtim baş agrim olmadı kesinlikle sütüm geliuor ama bebek göğüs ucumu biraz zor kavrıyor o yüzden göğüs ucum biraz tahriş oldu krem sürüyorum bol bol ama annelik canım acısa da sadece evladını dusunmekmis mis gibi kokuyor rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰38+1 de yaptım bu arada doğumu