Nurayaksan Kızlar 2 senedir çekiyorum bu illeti ilaç kullanıyordum hamile olunca bıraktım 27 haftalık hamileyim şimdiden bir doğum korkusu başladı sürekli atak geliyor benim gibi olup doğumu güzel geçen var mı
holly Nurayaksan bende doğum korkusu vardı. Bi şekilde çıkacak sen güzel şeyler düşün hamileliğin tadını çıkar. Ne gecmiyo ki öyle düşün herseyi üstünden 3 5 gün geçince unutuyoruz bunu da unutacaksın
Dilaraa23 Nurayaksan herkes doğuruyor öyle düşün çoook eskiden insanlar evde bile doğuruyormuş hiç korkma nefes egzersizleri çok işe yarıyormuş öyle duydum onları izleyebilirsin
Nurayaksan holly evet bende öyle düşünmeye çalışıyorum su korkuyu yenebilsem her şey daha güzel olacak