Hasretim_2022
Bugün benzer bir durum içim bende başlık açtım, birde iki kisi rüyasında görmüs beni pek iyi değilmiş rüyaları, iyice kapıldım olumsuz düsüncelere ve sizin bu söylediginiz duyguların cok daha fazlasını yasadım ve sonra baktımki buradaki hemen herkes aynı duyguları kaygıları yasıyor:) sanırım hamileliğin son zamanları bu hislerin olması normal bir durum, çoğumuz ne yaşayacağımızı tam olarak bilmediginden veya annelik duygusuyla çocuğumuzu arkada bırakmak ona kavusamamaktan korktugumuzdan kaynaklanıyor. Bence bu kaygılarda anneliğe dahil:) herseyin güzel olacagına odaklanmalıyız , milyarlarca doğum yapan kadından biri olacagız sadece,ne ilkiz ne de sonuz doğum yapacak olan. böyle düşünüp doğumu gözümüzde büyütmemeye çalışalım. Ben bugünlük böyle düsünerek kendimi daha iyi hissettim, belki size de iyi hissettirir. 🌸