Kizlar ben adetime gore 5+5 de doktora gittim keseyi biraz zor gordü falan ve 5+2 haftalik dedi ben o heycanla bebegi gordunuzmi die sormayi akil edemedim simdi kafama takildi kesede bebek olmasa hafta solermiydi keseye gore yani bebegi gordude hafta soledi ki yoksa bebek henuz gorunmedi icin keseye goremi haftasini soyledi kafamda dolanip duruyor ayin 19 unda bidaki randevum ama o zamana kadar merakdan catlicam tecrubeli anneler bilgisi olanlar yardimci olurmusunuz