Asellina3333 Öyle bir durumda koşarak gitmeniz gerekiyor, neden gitmek istemiyorsunuz anlamadım çekinecek bir durum yok ki. İkinizin sağlığı söz konusu. Haftanız henüz çok erken, tedbirli olmakta fayda var. Daha 3 gün önce yaşadım aynı durumu 35. haftada olmama rağmen, en ufak bir şey de tekrar geleceksin dedi, şikâyetin olmazsa da en geç 4 gün sonra bekliyorum dedi doktorum. Ne demek gitmek istememek. Sonradan keşke dememek için gidin bence.