sekin99900 of hamilelikte daha da zordur ya allah kolaylık versin. Bir dönem olmustum tecrübemi söyliyim.
İç çamasırımı sürekli değiştim geceleri iç çamasır giymeden uyudum. Aklıma geldikçe saç kurutma makinesiyle kuruttum. Büyük abdest tahareti her zaman arkadan yaparım yani kalça tarafımdan. Her çişte yıkama. Bol su iç sık sık yoğurt mümkünse kefir ye. Çok baharatlı yeme limonlu yani asitli fazla tüketme (elmada asitli) arada sirkeli suyla vajinal duş yap. Travazol en iyisi doktorun önerdiği sekilde kullan aksatma çünkü kaşıntıyı engelliyo. Kasıdıkça artıyo asla kasımamaya çalış. Ve istikrarlı ol üç günde geçmiyo bu dediklerimii en azn 3 hafta yapman lazım. İşi gücü bırak buna yoğunlaş. He dar seyler zaten hamilesin asla giyme. İnşallah gecer şifalar dilerm.