Kizlar görümcem 29 temmuzda doğum yapdi .9 ay boyunca bebekde hiç birşey yokdu yani bı hastalik durumu yokdu.ve dogdukdan sonra bebekden kan falan alırken hiç tepki vermiyordu ve aglamiyordu.doktorda acil yoğun bakıma aldı 10gun müşahede altında tutdular ve bebeyin kafasında şişlik oluşmaya başladı .bu gün filim falan çektiler kafasından ve hidrosefali diye bı hastalık cikdi . Anne karnındayken hiç bir sorunu yokken neden böyle oldu.yarin amaliyata alicaklar bebeyi .bu durumu yaşayanlar oldumu bebek iyleşirmi?( Çok zor bir süreç olucagini söyledi doktor bir ay kadar hastanede yata bilirmiş.ve korkulu bir hastalikmiş.hic tedavi yapılmazsa bebek en fazla 1 yaşına kadar yasaya bilirmiş.😢😢