Gecenin bu saatinde bununla uğraşıyorum kızlar zıbınları sipariş edip en azından zıbın defterini kapatacağım😁 şuan bende 5 tane 0 3 aylık uzun kollu, 1 tane 3 6 aylık askılı zıbın var daha uzun kollu almayı düşünmüyorum. 0 3 ay kaç tane askılı, 3 6 ay kaç tane askılı zıbın alsam yeterli olur bize sizce ? Bu gece halledip kurtulmak istiyorum bu zıbın işinden 😀😀 doğumum ekimde olacak bu arada