2cocukannesiyimm bugün bu sebepten gittim hastaneye ben aşağıda da belirtmişler zaten doktorum 2,3 saate bir olması normal dedi 15,20 dk da olması sıkıntı dedi. Ultrasonla da baktı iyi dedi ama akşamdan beri bidaha başladı benim karnım taş gibi genel olarak yani bebek oynuyor ama az hissediyorum bel ve sırt ağrım var duş aldım magnezyum içtim uzanıyorum sabah erkenden hastaneye gideceğim tekrardan 😏