Kızlar ben bu ay hamile kaldım bu ay da dostinex kullanmıştım. Prospektüsünde bu ilacı kullanırken gebe kalmamak gerektiği yazıyor. İlacı içip gebe kalan var mı? Aklımda soru işaretleri dönüp duruyor sadece 1 kere doktora gittik keseyi gördük ama dostinex’i sormayı unuttum 🥺