Kızlar merhaba 7+1 haftalığız ve son 2 haftadır aşırı sinirliyim stresliyim her an kötü bir şey olacakmış hissiyatı bıkkınlık anlık ağlama krizleri ve ben çalışıyorum iş yerinde müdür ne söylerse alınıp surat asıyorum ama inanın ki isteyerek yapmıyorum normalde çok enerjik güler yüzlüyüm arkadaşlarım şu an ki halime çok şaşırıyor ne yapacağım bilmiyorum kendimi nasıl motive ederim 😢😢😢