Selamm benim hiç doğum belirtim yok 39+4 oldum. Bugün akşam karnım kaskatı oldu kasıldı ara ara geçti şimdi tekrar kasıldı ağrılı değil sadece beni rahatsız hissettiriyor ve az bel ağrım var sizce doğum belirtisi mi cuma günü suni sancı ile doğumum başlıcak ama kendiliğinden başlasın çok istiyorum