Ayak ve bilek şişmesini ben bayram da çok yaşadım ara ara da yorulduğum veya ayakta çok durduğum zaman şişiyor. Doktoruma resim çekip gösterdim idrar ve proteğin kaçağı var mı diye idrar tahlili yaptırdı temiz çıktı kesinlikle dinlenince geçiyor eğer senin de yorgunluktan kaynaklıysa bol bol dinlen