İdrar yolu enfeksiyonum olduğu için doktorum antibiyotik yazdı ama antibiyotiği içtiğimden beri (hap) midem yanıyor ve midemde rahatsızlık hissi var böyle boğazlarıma kadar yanıyor. Midemdeki rahatsızlık hissinden dolayı doğru düzgün de yemek yiyemedim sade soda falan içtim ama fayda etmedi. Acaba antibiyotikle ilgili bir durum mudur? Zehirlenme vs değildir demi?