Mervemrah YENI GEBELIGINIZI OGRENDIGINIZDE KAN DEGERI AZ YUKSELEN OLAN VARMI AZ YUKSELIPTE DOKTORUNUZ BU SAGLIKSIZ GEBELIK DUSEBILIR OLEBILIR DIYEN VARMI
Figennn Mervemrah Benim az yukselmişti canım çarşamba dı ilk kan testi yaptığım zmn bhcg 200 lerdeydi, snra tekrar pazartesi yaptım 450 di o gün de gidip keseyi görmüştüm🙏🏼 Senin hayırsır canım bir sorun mu war
Mervemrah 2 HAFTA ONCE GEBELIGIMI OGRENDIM ILK GUN 3887 YDI 3 GUN SONRA TEKRAR VERDIM 4200 OLMUSTU 3 GUNDE COK AZ YUKSELMIS BEBEGIN OLEBILIR DUSEBILIR SAGLIKSIZ GEBELIK DENILDI KAN PIHTILASMASI VAR BIRDE
Mervemrah Kan pihtilasmasi oldugu icin galina istenmisti pazartesi KONTROLÜM var 2 haftadir doktora gitmiyorum 6+3 haftaligiz pazartesiyi iple cekiyorum cok korkuyorum 3 kez dusuk yaptim ve 6.senem snra tkrar gebe kaldim
GizemC İlk 365 2gün sonra 468 4gún sonra 925 kese kalp atışı duyuldu 8haftalık olduk inşallah saglıkla devam eder gelişimi iyi kese biraz kúcük dedi rabbim ol dedimi olur