SibelBalciOz ya benim pazenlerimi annem kendisi dikmişti (terzi) çok kullanışlı oluyor diyor. 7 tane battaniye yaptı pazen , örgü , muslin , penye. Dönem dönem kullanırım diye. Ama Bilecik Tekirdağ a göre bıraz soğuk olur bence kalın bie battaniye almalısın yanına