NurAkdis 17.haftamda acillik olarak ogrendim bobrek genislemem oldugunu.
Devlette gorundugum doktor katater takacakti ,ayni hafta baska bir doktorla gorustum ,bana bir antibiyotik ve buscopan yazdi , kadin dogum doktorumun onayi ile kullandim ve agrilarim gecti .Katater taktirmaktan kurtuldum .Bebeğim dünyays geldi .
Tek doktorla kalmayin olur nacizane onerim ,en son care katater .