ebrugokuygurpolat Mor şampuan kullanan varmı hamileliğin de yada merak edip doktoruna soran, en son 5. ayımda kullanmıştım şimdi 6. ayım bitmek üzere ama yan etkisinin olup olmadığı sonradan aklıma geldi, acaba sakıncalımıdır?
Mervealadag ebrugokuygurpolat hamile olduğumu öğrendikten sonra kullanmayi biraktim çünkü kimyasal var içinde fazlasiyla… Benim fikrim sac boyamak ne karar uygun degilse mor sampuanda uygun değildir. Normal şampuan bile kullanilmamasini öneriyor doktorlar temiz içerikli kimyasalsiz sampuanlar hamilelik ve emzirme döneminde öneriliyor…
eleanor68 ebrugokuygurpolat Açıcı etkisi olduğu için kimyasalın fazla olduğunu düşünerek gebe olduğumu duyduğum an kullanmayı biraktim ama hiç doktoruma sormadım canim belkide zararı yoktur bende merak ediyorum
miranmomsss ebrugokuygurpolat ben haftada bir kullanıyorum hiç aklıma gelmedi varmıdır acaba zararı ya
ebrugokuygurpolat Deryak52 içim rahatladı teşekkür ederim bir şüphe acaba bi yan etkisi olurmu diyeydi
isimsizzz Mervealadag Aslında doktordan doktora değişiyor , Banu Çiftçi ( ünlü bir doktor kendisi ) saç boyatmakta şampuan kullanmakta makyaj yapmakta vs hiç bir sakınca görmüyor mesela
1-nursema Ben gebeliğimi öğrendiğim günden beridir haftada iki kez kullanıyorum çok şükür bir sorun yaşamadım. Böyle düşünürsek normal şampuan ve saç kremleri de kimyasal içeriyor sonuçta
eleanor68 1-nursema ben saç kremi de kullanmıyorum şampuan ve diş macunumu da gebelikten sonra degistirdim